A nevelési-oktatási intézmény nyitva tartásának rendje, az éves munkaterv alapján a nevelési évben, tanévben tervezett jelentősebb rendezvények, események időpontjai
Az intézmény a nyitva tartásának a rendjét a Házirendjében az alábbiak szerint határozta meg:
Az intézmény munkarendje
Az iskola épületei szorgalmi időben a következő időpontban vannak nyitva:
Főépület hétfőtől péntekig reggel 7.20 órától, délután 18:00 óráig
Felső Iskola hétfőtől péntekig reggel 7.20 órától, délután 18:00 óráig
Az iskola igazgatójával történt előzetes egyeztetés alapján az épület ettől eltérő időpontban, illetve szombaton és vasárnap is nyitva tartható.
A tanítási szünetekben (őszi, téli, tavaszi, nyári) az iskola nyitva tartása az épületekben kifüggesztett rend szerint történik.
Az iskolában ügyeleti rendszer működik, amely biztosítja a tanulóknak a tanítási órák előtti és utáni felügyeletét. Ez idő alatt a tanulók az erre kijelölt helyen: a folyosón, az udvaron; délután a tantermekben tartózkodhatnak az ügyeletet vezető nevelővel. Az ügyeletes tanulók segítik az ügyeletes tanár munkáját. Az ügyeleti rendet a tantestület tanévenként alakítja ki.
Az iskola épületében és a hozzá tartozó területeken felügyelet nélkül tanuló nem tartózkodhat.
A tanuló tanítási idő alatt az iskola épületét nem hagyhatja el, rendkívüli esetben az iskola elhagyása csak a szülő személyes vagy írásbeli kérésére, az osztályfőnök engedélyével lehetséges.
A 2024-2025-ös tanév munkatervében foglaltak alapján a tanévben tervezett jelentősebb rendezvények, események időpontjai:
A nemzeti emléknapok, az iskolai élethez kapcsolódó ünnepnapok, megemlékezések időpontja
sz. |
esemény / téma |
felelős |
időpont |
1. |
Az aradi vértanúk emléknapja (október 6.) |
Humán munkaközösség-vezető |
2024.10.07. |
2. |
Az 1956-os forradalom és szabadságharc ünnepe (október 23.) |
8. évfolyam osztályfőnökei |
2024.10.22. |
3. |
A kommunista és egyéb diktatúrák áldozatai emléknapja (február 25.) |
Humán munkaközösség-vezető |
2025.02.25. |
4. |
Az 1848-as forradalom és szabadságharc ünnepe (március 15.) |
4. évfolyam osztályfőnökei |
2025.03.14. |
5. |
A holokauszt áldozatai emléknapja (április 16.) |
Humán munkaközösség-vezető |
2025.04.16. |
6. |
A Nemzeti Összetartozás Napja (június 4.) |
7. évfolyam osztályfőnökei |
2025.06.04. |
Az iskola hagyományai ápolása érdekében meghonosított egyéb ünnepnapok
sz. |
esemény / téma |
felelős |
időpont |
1. |
Tanévnyitó ünnepély |
1. évfolyam osztályfőnökei |
2024.09.02. |
2. |
Őszi szüreti témanap |
DÖK és napközi, délután 13-tól 15 óráig programok a Tájház udvarán |
2024.09.25. |
3. |
Népmese napja |
Alsós humán munkaközösség |
2024.09.30. |
4. |
Állatok világnapja |
Reál munkaközösség, alsós tanítók |
2024.10.04. |
5. |
A zene világnapja |
Művészeti munkaközösség |
2024.10.09. |
6. |
Angol nyelvi napok |
2024.11.07-08. |
|
7. |
Márton-napi felvonulás |
Napközis munkaközösség |
2024.11.11. |
8. |
A könyv jó barát vetélkedő |
Humán munkaközösség |
2024.11.25. |
9. |
Mikulás várás |
DÖK, osztályfőnökök |
2024.12.06. |
10. |
Adventi gyertyagyújtás, Öko-karácsonyi kézművesnap |
Napközis munkaközösség, művészeti munkaközösség |
2024.12.20. |
11. |
Farsang |
DÖK, osztályfőnökök |
2025.02.27-28. |
12. |
Palacsinta napi versenyfutás |
Testnevelés munkaközösség |
2025.03.04. |
13. |
A víz világnapja |
Reál munkaközösség, alsós tanítók |
2025.03.24. |
14. |
Petőfi-napok rendezvényei – Petőfi Színház – Kiállítás – Területi szavaló- és rajzverseny – Sportnap – “Érsekvadkert, szeretlek!” vetélkedő – Húsvéti kavalkád |
Szakmai munkaközösségek |
2025.04.07-09. |
15. |
Jótékonysági Bál |
Munkacsoport |
2025. |
16. |
Föld napja – témanap |
Reál munkaközösség, alsós tanítók |
2025. |
17. |
Májusfa állítás – témanap |
Alsó tagozatos osztályfőnökök, napközis munkaközösség-vezető |
2025.04.30. |
18. |
Madarak, fák napja – témanap |
DÖK |
2025.05.12. |
19. |
Gyereknap |
DÖK |
2025.06.19. |
20. |
Osztály napja |
Osztályfőnökök |
2025.06.20. |
21. |
Ballagás |
7. évfolyam osztályfőnökei |
2025.06.21. |
22. |
Tanévzáró ünnepély |
Humán munkaközösség vezető |
2025.06.24. |